Найцінніше для багатьох
людей — спілкування. Телефон — один із засобів спілкування, без якого вже важко
уявити життя сучасної людини. В багатьох містах існує так званий «телефон
довіри», працівники якого, досвідчені психологи, добрим словом, корисною
порадою підтримують тих, хто звертається, допомагають розібратися в складній
життєвій ситуації і прийняти правильне рішення.
У відповідь на дзвінок
першим має озватися той, кому телефонують. І назвати себе, якщо він
представляє офіційну організацію, або просто повідомити, що слухає, тобто
готовий спілкуватися. Буває, що і той, хто телефонує, з перших же слів виявляє
некоректність, запитуючи: «Хто це?», «Хто говорить?» Таке поводження неприємно
вражає співрозмовника і настроює на недоброзичливий тон.
Зателефонувавши, людина
передусім має привітатися. Якщо співрозмовники незнайомі, краще вжити
привітання нейтральне, експресивно не забарвлене: «Добрий день», «Добрий
вечір», «Здрастуйте». Не тільки таке вульгарно-жартівливе, як «Здоровенькі
були!», а й спокійніші, але злиті форми «Добридень», «Добривечір» У цьому разі
не підходять.
Закінчує телефонну
розмову той, хто її розпочав. Він говорить якусь узагальнюючу фразу («Таке є
життя», «Що поробиш?», «Отакі новини» тощо) і прощається, бажає усіляких
гараздів, передає вітання родині або знайомим.
Не в кожного є родина,
близькі родичі. На світі багато людей самотніх, і ми повинні допомагати їм. Не
треба ображатися, коли телефонує давня знайома, літня жінка, і питає: «Це не ви
мені щойно телефонували? Я не встигла взяти трубку й чогось подумала, що Це
ви». І навіть якщо ви добре знаєте, що ніхто цій жінці не телефонував, не
осуджуйте її, а краще поговоріть з нею, будьте гуманні, бо Це страшна самотність і
непереборне бажання почути живий голос змусили її вдатися до таких хитрощів.
Похожие сочинения
|