Воскресенье, 25 Июнь 2017, 02:06
Приветствую Вас Гость | RSS

ВСЕ СОЧИНЕНИЯ

Меню сайта

 

Предметы
Форма входа
Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0


Сочинения

Главная » Сочинения » Українська мова та література » 8 клас Добавить сочинение

«Я не можу бути там, де зневажають мій народ...» Ідейно-художній зміст повісті Б. Антоненка-Давидовича «Слово матері»

  1. Б. Антоненко-Давидович — видатний український письменник. (Твори Б. Антоненка-Давидовича відзначаються неабияким психологізмом та ху­дожньою довершеністю. Проте значний час вони були заборонені цензурою, а сам письменник ув’язнений. Усі твори автора просякнуті глибоким патріо­тизмом, любов’ю до свого народу, рідної мови та культури. За цю щиру лю­бов письменника цькувала цензура та критики. Зараз його твори визнані як майстерні зразки психологічної прози.)
  2. Повість Б. Антоненка-Давидовича «Слово матері».
  1. Образ головного героя. (Головний герой повісті — виходець із простої се­лянської родини Іван Сметана. Це чуйний та розумний хлопчик, здібний у навчанні, він поважає старших та глибоко любить свій народ. Проте з плином часу його змінює оточення, у якому він перебуває під час навчан­ня. На щастя, наприкінці повісті Іван доходить правильного висновку щодо того, як потрібно поводитись, як ставитися до простого народу.)
  2. Образ матері. (Мати Івана є дуже важливим образом у повісті. Вмираючи, вона дає синові останню настанову: не водитися із багатими безсердеч­ними людьми, все життя зберігати любов до свого народу. Слово матері допомагає Іванові визначитись зі своїм місцем у житті, зі своїм ставлен­ням до людей. Як би глибоко не пристосовувався Іван до життя серед за­можних людей, саме слово матері пробуджує у ньому почуття, яке, зда­валося б, давно заснуло, і допомагає хлопцеві знайти правильний пілях. Мати Івана разом із його батьком дали хлопцеві любов та повагу до лю­дей, прагнення знань, любов до культури та літератури свого народу.)
  3. Родина Караваєвих. (Караваєви є типовим прикладом заможних людей, які мають досить значні матеріальні статки, але залишаються духовно бідними. Мері — дівчинка з цієї родини — з презирством ставиться до простих людей. Іван закоханий у Мері, проте її зверхнє ставлення до його народу обурює його, він розуміє, що ці люди не гідні навіть брудного ніг­тя людини з народу — саме так говорить Іван наприкінці повісті. Коли до міста приїжджає театральна трупа Саксаганського, Іван разом з Ка- раваєвими йде на виставу. Івана схвильовують події, зображені на сцені, а от Караваєвим вистава не подобається, вони вважають її примітивною через мову постановки. Отже, ці заможні люди обмежені своїми недолу­гими поглядами, вони не здатні сприймати мистецтво.)
  4. Ідейне навантаження повісті. (На прикладі Івана автор показує читачеві, як життєві обставини здатні збити з правильного шляху навіть дуже по­рядну, чесну, розумну людину. Автор закликає не піддаватися впливові нерозумних людей, які не розуміють, що таке патріотизм, мистецтво, гід­ність. Б. Антоненко-Давидович понад усе ставить ідеали любові до своєї Батьківщини, звичаїв та мови рідного народу. Письменник впевнений, що відірвана від своїх коренів людина не може існувати повноцінно.)
Рассказать друзьям, чтобы не совпали сочинения!
Рассказать
Категория: 8 клас | Добавил: 00dima (02 Май 2017) | Просмотров: 16 | Рейтинг: 0.0 /0
Перейти на главную страницу
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Allcompositions © 2017