Пятница, 09 Декабрь 2016, 15:24
Приветствую Вас Гость | RSS

ВСЕ СОЧИНЕНИЯ

Loading
Меню сайта
Предметы

 

Форма входа
Статистика

Онлайн всего: 34
Гостей: 34
Пользователей: 0


Сочинения

Главная » Сочинения » Українська мова та література » 9 клас Добавить сочинение

Величний простір пушкінського слова

I.      Вимоги Пушкіна до літературної мови творів. (Пушкін говорив, що життя ху­дожньому слову дають ідеї, думки. Щоб мислити правильно, треба мислити просто, точно і ясно. Такі настанови він давав сучасним йому письменникам, такі самі завдання він ставив і перед собою. Він вважав, що письменник має не співати соловейком, а говорити простою «мовою думки».)

II.     Творчість Пушкіна — найкращий урок усім письменникам і поетам.

1.     Шлях Пушкіна до насичення творів «глибокими почуттями» і «поетични­ми думками». (Щоб писати просто, стисло і ясно, Пушкін постійно ви­кидав зі своїх творів найменший словесний баласт, який створював лише зовнішній ефект. Специфічна особливість манери Пушкіна — це лаконізм, який був явищем новаторським, прогресивним і плодотворним.)

2.     Зміст і художня виразність творів Пушкіна. (Твори Пушкіна, написані в лі­цейські роки, були доволі великими, але дуже скоро він почав звільнятися від словесної гігантоманії. Нова якість пушкінських творів — це незвична для того часу строга економія, від якої насиченість змістом і велична ху­дожня виразність не постраждали, а тільки виграли. Його твори зберігали красу образів і слів, адже лаконізм пушкінського вірша створювався завдя­ки точності і виразності кожного слова.)

3.     Прийоми і засоби виразності у творах Пушкіна. (У творах Пушкіна відсут­ній каскад красномовства, багатослів’я, який може своєю масою оглушити читача. Жодного зовнішнього блиску, а внутрішня сила розкривається по­ступово.

Пушкін не перенасичує свої твори епітетами, метафорами, як це любили ро­бити поети XVIII і багато митців XIX століття. Прикметники у словосполу­

 

ченнях лише уточнюють предмет, а якщо 1 трапляється епітет — то СИЛЬНИИ 1 виразний.

Невиразний метафористичний ряд має поетико-виражальні функції і найчас­тіше просто називає дію.

Звичайно ж, поет користувався всіма прийомами літературно-поетичної мови з її фігурами і тропами, але жоден твір не перенасичений ними.)

III.     Значення майстерності Пушкіна для розвитку світової літератури. (У творах Пушкіна все врівноважено, стиснено, зосереджено. Ця специфічна риса пуш- кінського слова була відзначена літературознавцями, майстрами слова світового значення. Письменники тепер мали орієнтир у мистецтві, побачили вершину, до якої необхідно йти. Пушкін підніс літературу до висоти національної справи.)

Рассказать друзьям, чтобы не совпали сочинения!
Рассказать
Категория: 9 клас | Добавил: 00dima (16 Май 2016) | Просмотров: 54 | Рейтинг: 0.0 /0
Перейти на главную страницу
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Allcompositions © 2016