Пятница, 09 Декабрь 2016, 05:53
Приветствую Вас Гость | RSS

ВСЕ СОЧИНЕНИЯ

Loading
Меню сайта
Предметы

 

Форма входа
Статистика

Онлайн всего: 11
Гостей: 11
Пользователей: 0


Сочинения

Главная » Сочинения » Українська мова та література » 9 клас Добавить сочинение

ІЗ чого сміється Мольєр?

І.    Комедія і Трагедія в епоху класицизму. (Класицизм як художній напрям літе­ратури XVII ст. «Класицизм» — у перекладі з латини — означає «зразковий». Для нього характерним є звернення до античності як до ідеального зразку. Класицизм відбивав розквіт абсолютної монархії, яка репрезентувала себе у чистих і прекрасних формах, позичених у античності. Він тісно пов’язаний з ідеями Просвітництва, заснованого на пануванні філософії раціоналізму та ідеї розумно створеного світу. Правила класицистичної комедії: єдність часу, місця і дії; перевага ідеї над розвитком сюжету, драматургічного конфлікту, колізії і навіть сценічних персонажів. Для класицистичних творів характерни­ми є конфлікт суспільних та особистих засад, обов’язку і почуттів.)

2.       Жан-Батіст Мольєр і французька класицистична комедія XVII ст. (Французь­кий драматург Мольєр — один з найяскравіших представників класицизму, творець національної французької комедії. Головні завдання класицистичної комедії — виховання, просвіта та розважання глядача.)

1.     Комедія Мольєра «Міщанин-шляхтич» як явище пізнього класицизму. (Комедія «Міщанин-шляхтич» була вперше поставлена в замку Шамбор на святі з нагоди королівського полювання. Велику роль у комедіях Мольєра відіграють етичні колізії, типові персонажі.)

2.     Образи героїв комедії, з яких сміється Мольєр. (Мольєр створює своїх ге­роїв як загальні типи, які відображають якусь з вад суспільства. Міщанин Журден, який бажає стати шляхтичем, виглядає смішним, намагаючись досягти своєї мрії, але товариство, у якому він хоче опинитися, не заслу­говує на такі зусилля. У комедію введені образи жадібних вчителів, які ви­користовують недалекого Журдена для своєї наживи. Усі образи Мольєр створював завдяки літературному засобу перебільшення: якості всіх героїв гіпертрофовані.)

3.     Молодий герой комедії Клеонт як позитивний приклад для навчання гля­дача. (Клеонт — розумна, чесна і справедлива людина. Він вважає, що обманювати не порядно, тож і не варто ховати справжнє походження; пишатися несправжнім титулом і привласнювати собі звання, що від наро­дження тобі не належить — ница справа.)

III.     Морально-філософський зміст мольєрівського класицистичного театру.

Рассказать друзьям, чтобы не совпали сочинения!
Рассказать
Категория: 9 клас | Добавил: 00dima (19 Октябрь 2016) | Просмотров: 21 | Рейтинг: 0.0 /0
Перейти на главную страницу
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Allcompositions © 2016