Пятница, 09 Декабрь 2016, 09:45
Приветствую Вас Гость | RSS

ВСЕ СОЧИНЕНИЯ

Loading
Меню сайта
Предметы

 

Форма входа
Статистика

Онлайн всего: 31
Гостей: 31
Пользователей: 0


Сочинения

Главная » Сочинения » Українська мова та література » 10 клас Добавить сочинение

Внутрішній світ ліричного героя збірки «Зів’яле листя»

Автобіографічні передумови написання віршів, що увійшли до збірки. (Сам Франко заперечував повне ототожнення себе й ліричного героя збірки. Та це й не має сенсу, бо вірші, кожен окремо, повністю самостійні. Але разом, у ху­дожній площині збірки, вони складають досить цілісну картину. Навіть незва­жаючи на те, що у збірці присутні образи трьох різних жінок. Якщо так, то це напевно Ольга Рошкевич, яку не віддали заміж за Франка через його політичну ненадійність та арешт; Юзефа Дзвонковська, яка була тяжко хвора і не хотіла руйнувати поетові життя; Целіна Журовська, яка досить холодно поставилася до почуття Франка. Герой не називає жодних імен. Можливо, у збірці відобра­жений багатогранний образ однієї жінки у різних іпостасях, Вічна Жіночість.)

II.     Найсильніше почуття у житті Франка. (За думкою дослідників, головною любов’ю життя Франка було почуття до Ольги Рошкевич. Доля їх трагічно роз­лучила, але вони назавжди залишились пов’язаними одне з одним. Ольга про­сила, щоб Франкові листи поховали разом із нею, коли вона помре. Можливо, саме її він зображує у віршах «Зів’ялого листя» в образі дівчини-зорі, весни.)

III.     Що ховається за першим «жмутком» «Зів’ялого листя»?

IV.     Другий «жмуток». Жінка-загадка, «горда княгиня». (Другий жмуток вирізня­ється з-поміж інших своєю «українськістю», народною поетичністю. Тут знай­шли собі місце й пейзажі, й любовні пісні, стилізовані під народні. Плавний ритм цієї частини становить контраст у порівнянні зі рваним ритмом поперед­ньої. Горе через те, що герой не може бути разом із коханою, він виливає в тихих співах. Він мучить себе згадкою цієї жінки, хоча й передчуває, що від­повідь болітиме йому ще більше.)

V.       Пристрасть третього «жмутка». Демонічні начала. (Герой цієї частини збірки напівбожевільний від страждань і пристрасті. Відчувається, що образ цієї жін­ки найпевніше був придуманий, а не існував насправді. Одним із головних ху­дожніх прийомів можна назвати гіперболу. Ця любов темна й страшна для ге­роя, вона пов’язана з потойбічними силами — у одній з поезій читач зустрічає самого диявола. Кольори цієї збірки — чорний та криваво-червоний.)

VI.     Образ ліричного героя як самостійна сутність.

Рассказать друзьям, чтобы не совпали сочинения!
Рассказать
Категория: 10 клас | Добавил: 00dima (17 Май 2016) | Просмотров: 42 | Рейтинг: 0.0 /0
Перейти на главную страницу
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Allcompositions © 2016