Воскресенье, 04 Декабрь 2016, 16:18
Приветствую Вас Гость | RSS

ВСЕ СОЧИНЕНИЯ

Loading
Меню сайта
Предметы

 

Форма входа
Статистика

Онлайн всего: 83
Гостей: 83
Пользователей: 0


Сочинения

Главная » Сочинения » Українська мова та література » 10 клас Добавить сочинение

Гуманістичні засади творчого жипя Бориса Грінченка

I.      Моральні засади Бориса Грінченка впродовж усього життя.

II.     Борис Грінченко — педагог. (Не закінчивши навіть середньої школи, письмен­ник глибоко поринув у самоосвіту, що дало змогу йому скласти екстерном ек­замен на звання народного вчителя. З цього часу вчителював на Харківщині та на Сумщині, шість років відпрацював у приватній школі Христини Ал- чевської. Мав прогресивні погляди на педагогіку, які викладав у своїх пра­цях, писав підручники, намагався розвивати національну школу, розширюва­ти програму. Праця з дітьми допомогла Грінченку досконально вивчити їхню психологію, тому він так глибоко подає її у своїх творах. Грінченко також на­полягав на навчанні рідною мовою, і з цим його твердженням згодні провідні педагоги.)

III.     Характеристика поетичного доробку Бориса Грінченка. (Поезії, що склали шість книжок, загалом традиційні. Це переважно громадська лірика, народ­ницька за своїм політичним спрямуванням. Вірші серйозні, меланхолійні, іно­ді дидактичні, позбавлені гумористичних ноток, свідчать про твердо й об­думано обраний шлях. У багатьох творах наявна суперечність між вільним поетичним творчим пошуком та громадською позицією, яка тягне поета вниз, до людей та їхніх проблем. Водночас Грінченко писав і більш особисті вірші — до коханої дружини і до друзів.)

IV.     Ліро-епічна творчість Бориса Грінченка.

1.     Грінченко - байкар.

2.     Патріотичний романтизм балад. (Деякий час Борис Грінченко присвятив мистецтву складання балад. При цьому сюжети брав найрізноманітніші — від власних роздумів про героїчну історію українського народу («Смерть отаманова») до міфології та зарубіжної літератури й фольклору. Ці балади та легенди призначені як для освічених читачів, так і для простолюду. Сам Грінченко прагнув до виховання народу на загальнолюдських цінностях, на прикладах мужності та сили духу, а також до виховання в простих лю­дей естетичного чуття.)

V.       Соціальна правда в прозі Грінченка. (Повісті та оповідання Бориса Грінчен­ка мають глибоке психологічне звучання, але психологія героїв зазвичай по­дається у зв’язку з їхньою соціальною діяльністю, їхніми переконаннями. Має місце й такий аспект, як психологія суспільних станів. Письменник показує всі тонкощі стосунків селянства та інтелігенції, бідноти, середняків та багатіїв; дуже цікавить його тема злочинів, на які селян штовхають бідність, неосвіче­ність. Часто протиставляються місто й село як носії абсолютно різної культу­ри, до того ж ні те, ні інше не ідеалізується. У найтемніших, найжорстокіших моментах своїх творів Грінченко ніби закликає читачів бути людяними, то­лерантними, не заздрити та не жадати чужого, а боротись із суспільним злом чесними способами).

VI.     Оповідання для дітей і про дітей. (В оповіданні «Каторжна» Грінченко пока­зує трагедію бідної, незахищеної, самотньої людини. Дівчина Докія змалку не знала любові та ласки ні від кого, окрім матері. Її дитинство було зруйноване постійними кпинами, побоями як удома, так і на вулиці, бо сусідні діти не хо­тіли прийняти до свого кола цю маленьку вигнанісу. Але жорстокість світу не здатна побороти світлу душу дівчини. Дивовижно, але навіть у найскрутніші часи від повного духовного занепаду її рятує саме любов — любов до матері, до калини, до хлопця, до маленької дитини.)

Рассказать друзьям, чтобы не совпали сочинения!
Рассказать
Категория: 10 клас | Добавил: 00dima (17 Май 2016) | Просмотров: 41 | Рейтинг: 0.0 /0
Перейти на главную страницу
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Allcompositions © 2016