Пятница, 09 Декабрь 2016, 13:37
Приветствую Вас Гость | RSS

ВСЕ СОЧИНЕНИЯ

Loading
Меню сайта
Предметы

 

Форма входа
Статистика

Онлайн всего: 33
Гостей: 33
Пользователей: 0


Сочинения

Главная » Сочинения » Українська мова та література » 10 клас Добавить сочинение

Своєрідність композиції новели «Іп1егте220»

I.      Кільцева» композиція новели. (Новела починається і закінчується образами Людини та Міста як уособлення людської фальші, смерті, мертвотності. Це символи світу людського, з якого дуже важко вирватись, як би цього не ба­жала окрема людина. Де б ти не був, рано чи пізно ти все одно почуєш голос людського горя, людської несправедливості, сваволі. Людина в своїй вульгар­ній буденності відштовхує героя, перемога цієї буденності над високими по­ривами людського духу розчавлює його як митця, ослаблює душевні струни. Але завдяки відпочинку серед полів герой відновлює сили і великий зв’язок із материнськими силами природи: «Йду поміж люди. Душа готова, струни тугі, наладжені, вона вже грає».)

1.     Еволюція ставлення героя до людини. (Сам оповідач на початку твору ви­значає людей як щось всюдисуще, що отруює своєю присутністю землю. Він не ідеалізує образ людини ні на початку, ні в кінці твору, змальовуючи правдиві картини, а деколи й нагнітаючи темні барви. Він навмисне наго­лошує на найбрудніших сторонах людського життя. На початку твору люди зливаються в однолику брудну масу. Проте наприкінці новели він несподі­вано говорить про них із симпатією та жалем, ділить їх на тих, хто терпить горе, й на тих, хто свавільно карає. Те, що селяни нарешті повстали проти існуючого порядку, надихає героя на нову працю для людей.)

2.     Образ «залізної руки міста».

II.     Роль художньої мови в організації образів твору. (Мова цього художнього тво­ру імпресіоністична, вона наближена до природної течії думок, нагадує що­денникові записи. Привертає увагу неврівноважений синтаксис речень, по­рушення логічних зв’язків, настроєвість, відверта емоційність мови. Багато інверсій та безсполучникових конструкцій. Що ж до власне тропів, то пере­вагу письменник віддає метафорам, зокрема складним, порівнянням, персоні­фікаціям, символам. Це все є риси імпресіоністичного письма.)

III.     Композиція емоцій та симфонізм новели. (Новела побудована як сповідь. Ці­кава вона тим, що мова ведеться не від людини-діяча, яка активно намагаєть­ся змінити світ навколо себе. Оповідач — людина, налаштована на пасивне сприйняття природи. Звідси йде багатство зорових, слухових образів, глибока й точна деталізація. Це й складає знаменитий симфонізм твору. Деталі довкіл­ля насправді лиш відбиваються у дзеркалі внутрішнього світу людини. За цими деталями, а також за манерою ведення внутрішнього монологу читач може стежити, як справді «натягаються струни» душі героя.)

IV.     Сюжетний рівень. Своєрідність сюжетної будови твору.

V.       Завдання фрагментизації композиції. (Письменника-імпресіоніста цікавить не просте відтворення послідовності подій, а віддзеркалення фрагментів дійснос­ті у свідомості та підсвідомості персонажа. Кожне найменше враження са­модостатнє і набуває цінності, кожна дрібниця додає щось нове до величної картини новели. Кожен новий психологічний стан є для митця водночас само­стійним, окремим предметом дослідження і сходинкою ступінню досягнення гармонії зі світом.)

VI.     Образ сонця — стрижень композиції.

Рассказать друзьям, чтобы не совпали сочинения!
Рассказать
Категория: 10 клас | Добавил: 00dima (17 Май 2016) | Просмотров: 40 | Рейтинг: 0.0 /0
Перейти на главную страницу
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Allcompositions © 2016