Вторник, 06 Декабрь 2016, 07:42
Приветствую Вас Гость | RSS

ВСЕ СОЧИНЕНИЯ

Loading
Меню сайта
Предметы

 

Форма входа
Статистика

Онлайн всего: 30
Гостей: 30
Пользователей: 0


Сочинения

Главная » Сочинения » Українська мова та література » 10 клас Добавить сочинение

Мистецтво крізь призму жипя у п’ЕСі А. Цехова «Чайка»

I.      Антон Чехов і театр. (Чехов написав велику кількість оповідань, та найбільшу

славу йому принесла п’єса «Чайка», яку сьогодні ставлять усі театри світу.)

II.     «Чайка» Антона Чехова як твір про театр.

1.     Актриса Аркадіна — зірка провінційної сцени. (Самозакохана актриса лю­бить за виразом Станіславського «себе в мистецтві», багато грошей витра­чає на гарні сукні, однак не бажає витрачати гроші на рідного сина. Арка­діна пишається успіхами на провінційних сценах, зокрема в Харкові, однак не любить свого сина, народженого від київського актора, бо він є нагаду­ванням про помилку, неуспіх.)

2.     Ніна Зарічна — талановита актриса. (Читач зустрічає її молодою дівчиною в садибі Аркадіної, де вона читає тексти з новоствореної містерії Трепльова і мріє про велику сцену. Її кохання до Тригоріна стає великою помилкою, однак загартовує характер, допомагає здобути неоціненний досвід почут­тів, що й робить її гарною актрисою.)

3.     Життєвий театр у «Чайці». (Усі герої закохані, усі переживають нещасли­ве кохання, однак виходять із життєвих ситуацій кожний своїм шляхом: Трепльов вбиває спочатку чайку, а потім себе. Зарічна кохає Тригоріна попри все, що із нею сталося. Аркадіна намагається не звертати уваги на сина, та їй доведеться звернути на нього увагу тоді, коли він застрелиться.

 

Тригорін усі події садибного життя використовує як «сюжет для невелико­го оповідання».)

Подпись: 5.Зображення реалій театрального життя у «Чайці». (Гіпертрофовані ревно­щі, забобони, жадібність, несприйняття таланту, відсутність батьківських почуттів, прагнення слави будь-що. Почуття у цьому світі нещирі, усі на­гадують мізансцени та театральні паузи. Аркадіна не цікавиться творчістю сина, для неї є лише один автор — Тригорін.)

Мистецтво як заміна справжнього життя. (Ніна прагне до мистецтва, як до справжнього життя, бо своє, сільське, життя вона вважає несправжнім, нецікавим. Трепльов пише п’єсу задля того, щоб нагадати матері про своє існування, звернути на себе увагу. Однак мати нічого не бачить і не чує, тільки насміхається з почутого, називає п’єсу сина декадентською. «Виба­чайте! Я не врахував, що писати п’єси і грати на сцені можуть тільки по­одинокі обрані люди. Я порушив монополію!...»)

III.     Мистецтво і життя у п’єсі «Чайка». (У п’єсі порушено проблему щирості по­чуттів, справжності вчинків, співзвучності життя і мистецтва. Мистецтво має правдиво відображувати життя, а не панувати у ньому, не спотворювати його. Та коли людина обрала шлях митця, так, як це зробила Ніна Зарічна, вона має зрозуміти, що це важка праця і жертва. Головний висновок Чехова, який має бути почутим сучасною людиною: «Неси свій хрест і віруй...» Віруй у кохання, у мистецтво, у те, що в житті усе має свій особливий сенс.)

Рассказать друзьям, чтобы не совпали сочинения!
Рассказать
Категория: 10 клас | Добавил: 00dima (17 Май 2016) | Просмотров: 74 | Рейтинг: 0.0 /0
Перейти на главную страницу
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Allcompositions © 2016