Пятница, 09 Декабрь 2016, 05:47
Приветствую Вас Гость | RSS

ВСЕ СОЧИНЕНИЯ

Loading
Меню сайта
Предметы

 

Форма входа
Статистика

Онлайн всего: 9
Гостей: 9
Пользователей: 0


Сочинения

Главная » Сочинения » Українська мова та література » 10 клас Добавить сочинение

Психофізіологічні проблеми у творчості Панаса Мирного (за романом «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»)

I.      Проблема довіри собі й іншим людям. (Інколи людина, яка не довіряє сама собі, шукає порятунку в якихось авторитетах, що нібито розумніші за неї. Чіп­ка у відчаї не робить спроби розібратися сам у собі, а звертається до людей із сумнівним досвідом — Явдохи, Мирона, Лушні, Пацюка, Матні.)

II.     Проблеми материнства. (Чому діти страждають за гріхи своїх предків? Розгля­нути ці питання краще на образі Мотрі Жуківни. З фізіологічного боку вона була готова до материнства, а ось психологічно — ні, бо, довго засидівшись у дівках, зневажала саму себе, одружившись, вона вела виснажливий спосіб життя — тяжко працювала. Конфліктна ситуація з чоловіком зробила її життя нестерпним. То ж про яку дитину може йтися у такій ситуації? Сильний гнів матері робить образливою дитину. Вчинки матері визначають долю і здоров’я майбутньої дитини. З інформації предків складається дитина: її тіло, характер, здоров’я, духовність.)

III.     Проблема алкоголізму. Згубний вплив горілки на становлення і руйнацію осо­бистості Чіпки. (Саме горілка змусила його підняти руку на матір, красти і вбивати, через неї його життя закінчиться в кайданах. Спиртні напої су­проводжують значну частину літературних героїв: Енея («Енеїда» І. П. Кот­ляревського), ліричного героя з поеми Т. Шевченка «Сон» («У кожного своя доля...»), Омелька Кайдаша («Кайдашева сім’я» І. С. Нечуя-Левицького), Ерицька і Хому («Ой не ходи Ерицю» М. Старицького) та ще багато інших.)

IV.     Проблема «байстрюків». (Чіпка прийшов у світ з тавром неволі, з прізвиськами «виродок», «вилупок», «Чепіга». Хто винен у цьому? Чіпці дорікають, що у ньо­го немає батька, він виявився «двожоном» і поламав життя Мотрі й Чіпці.)

V.       Проблема людської любові. (Вона показана в романі у багатьох ракурсах. Лю­бов довго терпить, милосердствує (баба Оришка, дід Улас), любов не заздрить, не величається (Уляна), любов шукає не тільки свого щастя, не думає лихого (Еаля, Христя). Любов, яка все зносить, усе терпить (Мотря).

VI.     Інші проблеми, порушені в романі. (Чіпка шукає справедливості там, де її нема; Чіпка судив людей, замість того, щоб судити себе; життя минає так швидко, як згорає свіча; совість — законодавець і суддя, добрий учитель. Ео- лос совісті не замовкне навіть у найзапеклішій душі.)

Рассказать друзьям, чтобы не совпали сочинения!
Рассказать
Категория: 10 клас | Добавил: 00dima (19 Октябрь 2016) | Просмотров: 20 | Рейтинг: 0.0 /0
Перейти на главную страницу
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Allcompositions © 2016