Среда, 07 Декабрь 2016, 10:39
Приветствую Вас Гость | RSS

ВСЕ СОЧИНЕНИЯ

Loading
Меню сайта
Предметы

 

Форма входа
Статистика

Онлайн всего: 42
Гостей: 42
Пользователей: 0


Сочинения

Главная » Сочинения » Українська мова та література » 11 клас Добавить сочинение

Синтетичність - ознака модерністської поезії

I.       Традиція — джерело модерністської поезії. (Модерністська поезія виникла на підґрунті літературної традиції XIX століття, перш за все традиції романтич­ного двосвіту. Нові тенденції у розвитку поезії виявилися у поезії французьких символістів другої половини XIX століття.)

II.     традиції і новаторство модерністської поезії.

1.     Французький символізм та імпресіонізм. (Найбільш яскраво французький символізм та імпресіонізм відображено у сонеті А. Рембо «Голосні». Цей вірш став програмним, як і музичні замальовки Верлена та стильовий міс­тицизм Малларме стали яскравими ознаками цих стилів. Вони вперше по­значили спорідненість слова і музики, слова і філософії. Отож синтез цих мистецтв постав як логічний крок до осмислення світу в поезії на нових засадах.)

2.     Традиція і новаторство у предметі відображення. (Поезія найчастіше по­ставала у яскравих образах лірики. Проте на межі століть змінився предмет зображення. Розширення царини для поетичного відображення відбувало­ся за рахунок залучення побуту, навіть сфери потворного. Відтак необхід­ність синтетичних форм відображення була логічною.)

3.     Пафос духовних пошуків і форм відображення. (Поезія на межі XIX і XX століть відкрила безліч нових шляхів осмислення дійсності. Якщо у XIX столітті інтерпретацію світу, його порядок брали на себе священики, то на початку XX століття цю місію перебирає багато в чому поезія. Поет, ставши свідком потрясінь війни й докорінної руйнації звичних понять, на­магається відшукати нову точку відліку. Для когось це був релігійний міс­тицизм як підхід до пізнання, для когось філософське переосмислення сві­ту абсурду, а для когось — це пошуки гармонії людини і світу через різні види мистецтва, які поезія намагалася поєднати. Звідси тяжіння до синте­тичності модерністської поезії.)

4.     Експресіонізм та імажизм як форми поетичного відображення. (Експре­сіонізм виник у поезії Німеччини і пов’язаний з поетами, що групува­лися навколо журналів «Штурм» і «Акціон». Цікаво, що вони відповідно випустили збірки з характерними назвами: «Сутінки людства» («Штурм») і «Товариші людства» («Акціон»), у яких відобразили зорові образи доби — образи агресивно налаштованого світу, ворожого до людини. Точністю ві­дображення відзначалися імажисти. Так вірші одного з лідерів імажизму Езри Паунда виглядали як маски, переосмислені з образів середньовічної японської або китайської чи англійської традиції. А вірші Томаса Стерн- за Еліота були сповнені поетичних алюзій, що імітували старих майстрів. Синтез засобів відображення, характерних для мистецтва малювання, му­зики — невід’ємна ознака поезії цих напрямів.)

III.     Поезія — оголений нерв людської душі. (Поезія як виразник внутрішнього світу людини відобразила все багатство сприйняття й відтворення світу, збу­реного війнами, революціями, розбратом та інтенсивними пошуками гармонії людини і світу. Отож синтетичність поезії — логічний наслідок того, як ми­нали ці пошуки: через синтез усіх видів мистецтва як способу образного піз­нання законів буття.)

Рассказать друзьям, чтобы не совпали сочинения!
Рассказать
Категория: 11 клас | Добавил: 00dima (17 Май 2016) | Просмотров: 48 | Рейтинг: 0.0 /0
Перейти на главную страницу
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Allcompositions © 2016