Среда, 18 Октябрь 2017, 22:21
Приветствую Вас Гость | RSS

ВСЕ СОЧИНЕНИЯ

Меню сайта

 

Предметы
Форма входа
Статистика

Онлайн всего: 31
Гостей: 31
Пользователей: 0


Сочинения

Главная » Сочинения » Українська мова та література » 11 клас Добавить сочинение

Шлях новаторства Гійома Аполлінера у світовій поезії

Шляхами учнівства. (Гійом Аполлінер, справжнє ім’я якого Вільгельм Апол- лінарій Костровицький (1880—1918), був французьким поетом, хоч фран­цузьке громадянство отримав лише 1916 року. Його перші літературні спроби, так званий «рейнський цикл», пов’язані з романтичною й симво­лістською традицією. Вдало поєднавши ритм народної німецької пісні з гли­боким сприйняттям німецької романтичної атрибутики, поет знайшов свій шлях, свою особливу манеру, яка дала старт мистецькому осягненню світу. Збірка «Вітер Рейну» так і не була надрукована.)

II. Шлях до нових засобів поетичного зображення.

  1. Авторитети й мистецтво. (1904 року Аполлінер познайомився з Пабло Пі- кассо, новий, несподіваний живопис якого вплинув на формування сві­тогляду поета, як і зближення з представниками авангарду у французько­му живописі: А. Матіссом, Л. Браком, Ф. Леже. Відтоді, зацікавившись кубізмом, Аполлінер оголосив імпресіонізм застарілим. Розпочавши спів­робітництво з різними виданнями, друкує вірші майбутніх «Алкоголів», відгуки про книги й митців, переклади з Бокаччо, оповідання й новели. Зокрема 1910 року вийшла збірка новел «Ересіарх і Компанія», де пере­важає іронія.)
  2. На шляху до рішучого оновлення поетичної мови. (Аполлінер прагнув до рішучого оновлення поетичного мовлення й художнього образу. Нова­торство його ґрунтується на засвоєнні європейської поетичної традиції, тому у його віршах вчуваємо відлуння французького фольклору, серед­ньовічної лірики трубадурів, балад Франсуа Війона, віршів німецьких та французьких романтиків та урбаністичні мотиви Ш. Бодлера, меланхо­лійний настрій П. Верлена.)

ПІ. Перша надрукована збірка. (Це була збірка «Бестіарій, або кортеж Орфея» — зібрання афористичних чотиривіршів, які нагадують про першоджерело на­зви, адже бестіарієм називали у середні віки збірки статей про дійсні або міфічні властивості звірів, рослин та каменів, що супроводжувалися повчаль­ними алегоріями й тлумаченням у дусі християнства. Зміст віршів збірки — захоплення життям, прагнення увіковічнити в поетичному образі кожну його мить, загострене трагічне сприйняття швидкоплинності й краси життя.)

  1. Поетична зрілість. (Поетична зрілість автора виявилась у збірці «Алкоголі» (1913). Відійшовши від символістської камерності, заглибленості в інтимні переживання, поет напружено ловить ритм сучасного йому життя у револю­ційних змінах. Так народжується своєрідний епос Гійома Аполлінера — лі­ричний епос людини, втаємниченої в історію. Він поетизує дійсність, зо­бражуючи за допомогою мозаїчного образу, складної метафори та вільного вірша буденність життя. Сюди увійшли «Зона», «Кортеж», «Подорожній», «Міст Мірабо», «Марі», «Прощання», «Лорелея», «Хвора осінь» та інші.)
  2. Автобіографічність «Коліграм». (Автобіографічна поетична збірка «Колігра- ми» 1918 року — це своєрідний щоденник-сповідь, позначений трагічним сприйняттям війни, на яку поет 1915 року пішов добровільно й був тяжко поранений. Як же побудовані ці вірші, які декому нагадують збірку, ніж ціле творіння. Поет використовує прийом колапсу, ніби склеюючи уривки ви­падкових фраз, почутих у кафе, газетних статей, афіш, аби показати сучас­ність в усіх її проявах, утверджуючи естетичну цінність усього. Поет прагне до синтезу поезії та графіки, експериментує з формою вірша, позбавляючись навіть розділових знаків, аби розширити можливості прочитання й розумін­ня віршів.)
  3. Посмертні видання поета. (Своєрідним заповітом і одночасно маніфестом Аполлінера була стаття «Нова свідомість і поети», надрукована 1918 року вже по смерті Аполлінера. Він виголошує необхідність і закономірність по­шуків поезії, закликає до залучення засобів музики, живопису й кіно до літе­ратури, вивільнення поетичної мови й збереження національної своєрідності мистецтва. Стаття стала маніфестом «Нового реалізму» в європейській поезії. 1920 року вийшов роман про війну «Сидяча жінка», написаний у сюрреаліс­тичній манері. А 1952 збірка року «Меланхолійний страх» об’єднала усі ві­рші, не надруковані за життя поета.)
Рассказать друзьям, чтобы не совпали сочинения!
Рассказать
Категория: 11 клас | Добавил: 00dima (02 Май 2017) | Просмотров: 36 | Рейтинг: 0.0 /0
Перейти на главную страницу
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Allcompositions © 2017