Понедельник, 21 Август 2017, 15:58
Приветствую Вас Гость | RSS

ВСЕ СОЧИНЕНИЯ

Меню сайта

 

Предметы
Форма входа
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0


Сочинения

Главная » Сочинения » Українська мова та література » 11 клас Добавить сочинение

Б. Брехт як драматург-новатор

I.      Брехт — теоретик і реформатор театру. (У 20-ті роки XX століття складалася естетична система драматургії Б. Брехта. У цей час були написані й постав­лені такі п’єси: «Що той солдат, що цей» (1927), «Тригрошова опера» (1928), «Піднесення й падіння міста Махагоні» (1929). Теоретичні погляди Брехта на мистецтво викладені в його трактатах: «Про неарістотелівську драму», «Нові принципи акторського мистецтва», «Малий органон для театру», а також у театральних діалогах «Купівля міді». Драматург намагався посилити ідеоло­гічний вплив мистецтва, утвердити нове ставлення глядача до театру.)

II.     Концепція «неарістотелівської» драми. (Брехт називає свою драму «неарістоте- лівською», відмежовуючись від учення Арістотеля про очищення почуттів через співчуття і страх. На думку Брехта, таке очищення призводить лише до при­мирення з трагедією, що відбувається. Гуманісту Брехту думка про невідворот­ність страждань здається блюзнірською. Навзамін такого «арістотелівського» катарсису Брехт уводить у драматургію зовсім новий вид катарсису (потрясін­ня), універсального осяяння — позбавлений трагедійності й фаталізму. Кі­нець п’єси має бути добрим! Саме так побудована «Добра людина з Сезуана».)

ПІ. Художні засоби Брехта. (У цього драматурга сценічна дія переривається пря­мими авторськими ремарками, ліричними відступами, зонтами (піснями), транспарантами, плакатами, цитатами з поточних газет і стіловими ефекта­ми. Брехт позбавляє театр ілюзії безперервного розвитку подій. Часом він використовує традиції цирку й естрадної клоунади.)

IV.    Прийом «очуження». (Саме так називав Б. Брехт свій головний художній прийом, що визначав і структуру п’єси, й акторську гру, й режисуру. Він вва­жав, що зовнішня картина ховає істину ще непроникніше, аніж демагогія, брехня чи невігластво. Тому найвищою метою митця Брехт вважав «очужен­ня» звичної зовнішності, прорив до справжньої суті речей через незвичний, нестандартний ракурс.)

V.      «Епічний» театр Брехта. (Цей принцип пов’язаний із класичним відділенням драматичного мистецтва від епічного, описаного тим-таки Арістотелем. Про­те саме на початку XX століття посилилася традиція поєднання у театрі різ­них видів мистецтва. Отож Брехт відкрив і використав властивість взаємо­проникнення епосу й драми. Що давав новий принцип? На думку Брехта, «епічний» театр пробуджує активність глядача, формує його світогляд, зму­шуючи відшукувати свої рішення, обґрунтовуючи їх розумними аргумента­ми. Незакінченість п’єси стимулює процес співтворчості, співмислення ав­тора і глядача.)

Рассказать друзьям, чтобы не совпали сочинения!
Рассказать
Категория: 11 клас | Добавил: 00dima (02 Май 2017) | Просмотров: 22 | Рейтинг: 0.0 /0
Перейти на главную страницу
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Allcompositions © 2017