Вторник, 17 Октябрь 2017, 22:22
Приветствую Вас Гость | RSS

ВСЕ СОЧИНЕНИЯ

Меню сайта

 

Предметы
Форма входа
Статистика

Онлайн всего: 33
Гостей: 33
Пользователей: 0


Сочинения

Главная » Сочинения » Українська мова та література » 11 клас Добавить сочинение

Проблематика та система образів роману Г. Г. Маркеса «Сто років самотності»

Роман «Сто років самотності» надруковано 1967 року в Буенос-Айресі. Успіх був приголомшливий, за три з половиною роки наклад склав понад півмільйо- на примірників, що для Латинської Америки було сенсацією. Саме у відгуках про роман прозвучав термін «магічний реалізм». Рисами магічного реалізму ста­ло звернення до міфологічних традицій, причому цього разу це був не біблійний або античний, а місцевий індіанський (чи африканський) міф.

Разом із міфом у сучасну латиноамериканську прозу прийшли й спроби осмислення етноісторії, філософські ідеї та жанрові форми, підказані місцевим фольклором: ліричні пісні, примовки, заговори тощо. Звідси й особлива рит­міка, образність і особливий підхід до зображення дійсності, що дозволяє зро­щувати сферу заземленості побуту зі сферою глибин ментальності й культури. Роман «Сто років самотності» — це книга, у якій на прикладі шести поколінь родини Буендіа зображено історію Латинської Америки, а також історію циві­лізації загалом. Здається, цілий світ набирає образу села Макондо. На прикла­ді цього поселення й родини Буендіа автор досліджує еволюцію свідомості лю­дини. Це історія від створення світу через освоєння земель першопоселенцями, парадоксальність історичних контактів з Європою, через добу громадянських війн та низку любовних історій веде до вимирання роду Буендіа через головну хворобу, властиву їм від початку, — самотність.

Імена багатьох членів родини символічні: патріарх-засновник Хосе Арка- діо — представляє добу патріархальної Аркадії. Його нащадок Ауреліано Буендіа (полковник) має в корені імені частину, що означає золото (аишт), він — дитя доби первісного накопичення капіталу. А останній у цьому роді, Ауреліано Ба- білонья (співзвучне з Вавилоном, що впав під тягарем власних гріхів), й поготів повертає читача до первісного хаосу. Історія постає у романі як замкнене коло, хоч ім’я родини теж досить символічне: Буендіа — це «добрий день» іспанською, а його історія покликана розірвати коло історичної самотності латиноамерикан­ської культури. Ціла низка рис цієї оповіді Маркеса свідчить про належність твору до «магічного реалізму»: міцне карнавальне начало роману; двоїстий пер­сонаж — хитрун на ім’я Мелькіадес, циган — посередник між замкнутим світом Макондо й відкритим, розімкнутим світом ззовні; дуалізм буття, нероздільність життя і смерті, взаємопроникнення двох світів і багато іншого. Цікавою є по­будова системи образів. Усього в родині двадцять два родичі у різних поколін­нях, чиї імена, варіюючись, повторюються. Навіщо? Це свідчить про відмову від об’ємної індивідуальної характеристики, бо не в індивідуальностях справа. Ці образи значною мірою умовні. Це виявляє згорток, що з’являється у кінці й показує умовність зображеного, адже історія Буендіа, як виявилося, не відбува­ється насправді, а лише в уяві останнього представника роду Буендіа, що читає чудернацькі письмена чаклуна — цигана Мелькіадеса. Отже, говорячи про го­ловну проблему роману, слід зазначити, що всередині самого твору закладено дискусію про те, що являє собою розповідь: Біблійну модель від Сотворіння до Апокаліпсису чи циклічність міфологічного часу. Але так чи інакпіе головною є проблема історії людства і цивілізації, представлена в алегоричній формі за до­помогою «магічного реалізму», через переплетення реального й нереального.

Рассказать друзьям, чтобы не совпали сочинения!
Рассказать
Категория: 11 клас | Добавил: 00dima (02 Май 2017) | Просмотров: 33 | Рейтинг: 0.0 /0
Перейти на главную страницу
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Allcompositions © 2017